رئیس اداره ممیزی و حدنگاری منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از ۸۰ هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی استان به نام دولت ثبت سند شده است.
کد خبر: ۶۲۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 28 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،سلیم بابایی ، با اشاره به اینکه اجرای 78 هزار هکتار از اراضی ملی در استان کرمانشاه اظهار داشت: پیش‌بینی شده اجرای طرح کاداستر برای این میزان از اراضی امسال نیازمند چهار میلیارد و 300 میلیون ریال است که تاکنون ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه مکان‌های اجرای طرح کاداست در استان برای امسال شناسایی شده است عنوان کرد: برای اجرای این طرح در امسال اراضی جنگلی استان در اولویت قرار دارند.

بابایی با بیان اینکه تاکنون بیش از 80 هزار هکتار تبدیل اسناد به نام دولت انجام شده است گفت: تاکنون بیش از 1.640 هزار هکتار از اراضی ملی اخذ سند و روند تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ سند هم آغاز شده است.

رئیس اداره ممیزی و حدنگاری منابع طبیعی استان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای طرح کاداستر اراضی ملی در سطح کشور از ابتدای برنامه پنجم توسعه مصوب شد افزود: در راستای اجرای طرح کاداست اراضی ملی، نقشه‌های اجرای مقررات سال‌های متناسب با تخصیص اعتبارات اصلاح هندسی می‌شوند.

بابایی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده احتمالی اشخاص از انفال عمومی و ساماندهی وضعیت اراضی ملی عنوان کرد و گفت: مختصات‌دار شدن اراضی از مزیت اجرای طرح کاداست اراضی است.

وی با بیان اینکه طرح کاداست اراضی ملی به تک برگ شدن اسناد منتهی می‌شود افزود: در این طرح اسناد دفترچه‌ای به علاوه نقشه‌های اصلاحی در ثبت اسناد در دستور کار تبدیل شدن به اسناد تک برگی قرار دارند.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار