مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در مراسم رونمایی از کتاب « یزد درآئینه زمان جلد سوم » گفت: نقد باعث شوق خواندن و مصرف کالای فرهنگی می شود.
کد خبر: ۶۲۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 30 June 2018

 

مجید جوادیان زاده درمراسم رونمایی از کتاب « یزد درآئینه زمان جلد سوم » تاکید کرد که نگاه نکته سنج نویسندگان و محققان باعث آشنا شدن مردم با حوزه کتاب می شود.

وی در عین حال گفت:آئین رونمایی کتاب اتفاق مبارکی است که طی چند سال گذشته دراستان یزد آغاز شده و از مدهای مثبت جامعه است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، مراسم های رونمایی کتاب باعث مغفول نماندن این حوزه و از همه مهمترورود کتاب به پیشخوان کتابفروشی ها را اعلام می کند.

وی ادامه داد:بزرگترین اتفاقی که می تواند در فرهنگ جامعه رخ دهد تدوین کتاب است به طوریکه وقتی به گذشته فرهنگ ها نگاه می کنیم،کتاب باعث ماندگاری فرهنگ آنها شده است.

جوادیان زاده در ادامه به جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درطرح پایتخت کتاب اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که باتوجه به موفقیت های این استان در این طرح طی دوسال گذشته بتواند امسال نیز این برند فرهنگی را کسب نماید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت:با توجه به ظرفیت های و پتانسیل های که یزد در حوزه کتاب و کتابخوانی دارد برند فرهنگی پایتخت کتاب برازنده و شایسته آن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار