کد خبر: ۶۲۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 01 July 2018
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان آتش نشانی تهران، روز گذشته سقوط بالابر جرثقیل توسط مسئولان پروژه در حال ساخت به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 109 و گروه امداد و نجات هست این سازمان به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید فهمیده به سمت غرب، پشت پمپ بنزین وردآورد، خیابان زحمت‌کش اعزام شدند.
به گفته مولا کشاورز، رئیس ایستگاه 109 آتش‌نشانی تهران، دو کارگر فنی در یک پروژه بزرگ ساختمانی سرگرم نصب سازه جرثقیل ثابت تاورکرین ویژه انتقال مصالح ساختمانی درطبقات مختلف ساختمان در حال ساخت بودند که ناگهان بالابر این جرثقیل ثابت که برای ساخت سازه و بردن تجهیزات به بالا از آن استفاده می‌شود، به دلیل نامشخصی به پائین سقوط کرد.
پس از انجام معاینات اولیه توسط امدادگران اورژانس حاضر در محل مشخص شد که این دو کارگر حدوداً سی ساله، در همان لحظات اولیه حادثه سقوط جان خود را از دست داده بودند.
آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و ارائه تذکرات ایمنی به مسئولان پروژه، محل حادثه را برای بررسی و انجام تحقیقات اولیه برای تعیین علل وقوع این حادثه مرگبار و همچنین اقدامات لازم برای انتقال اجساد این دو متوفی به پزشکی قانونی، تحویل عوامل انتظامی دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار