رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از روز صنعت و معدن به عنوان نماد شکوفایی صنعتی در کشور یاد کرد و گفت: می توان با برنامه ریزی منسجم و سیاستگذاری هدفمند و پایدار، در حوزه های مختلف تولید و صنعت کشور، رونق و سرعتی بیش از گذشته پدید آورد.
کد خبر: ۶۲۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 01 July 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان بهروز اسودی با بیان این مطلب افزود: می توان با توسعه صادرات صنعتی، شاهد جهش در دستیابی به اهداف چشم انداز باشیم و به حل مسایل این بخش از اقتصاد همت کنیم و در سال‌های آتی چنین روزی را روز شکوفایی صنعتی کشور تلقی کنیم.
وی تصریح کرد: دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران ، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یاد آور شویم . عرصه ای که تلاش های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین ، چرخ های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می رود.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: بخش صنعت و معدن، به عنوان مهمترین محرک عرصه اقتصادی کشور، در ایجاد اشتغال پایدار و به تبع آن افزایش تولید ناخالص ملی و رشد اقتصادی نقش تعیین کننده ای دارد و دست یابی به اهداف پیش بینی شده در سند چشم انداز در این بخش نیازمند تلاش و توجه ویژه ای است.
این مقام مسئول گفت: این ایام فرصت مناسبی است تا از همه کارگران، مهندسان صنعتی و معدنی، کارآفرینان اندیشمند و خیرخواه که همواره با همت و صبوری به جهانیان ثابت کرده اند که ایران شایستگی ایستادن در بالاترین قله های جهان را دارد، تقدیر و تشکر گردد.بی تردید میهن ما مرهون تلاش های این عزیزان است و سعادت و پیشرفت آینده نیز در گرو فعالیت های خالصانه و اثربخش آنان خواهد بود.
بهروز اسودی با اشاره به شعار سال افزود: در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده است با تبیین دستاوردهای صنعتی و معدنی و همچنین معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور و استان و با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصتهای رشد و توسعه، نقش کلیدی این دو بخش را در اهداف میان مدت و بلند مدت اقتصاد استان را یاد آور شویم و صنعت کشور با فائق آمدن بر موانع پیش رو می تواند با شکوفایی روز افزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار