معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان سمنان گزارشی از مشارکت مردم استان سمنان در پرداخت صدقه را در سه‌ماهه نخست امسال ارائه کرد.
کد خبر: ۶۲۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 01 July 2018
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمد قوسی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه بیش از ۹۰ هزار از خانوارهای استان سمنان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه کمیته امداد استان سمنان هستند افزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.
وی با اشاره به مردم  نیک‌اندیش استان سمنان در سه‌ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند یادآور شد: از این مجموع یک میلیارد و ۷۳ میلیون تومان از طریق صندوق‌های صدقه و ۵۲ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان سمنان جمع‌آوری‌شده است.
محمد قوسی یکی از ضرورت‌های امروزی را با توجه به پیشرفت فناوری، پرداخت صدقه به روش نوین باهدف کاهش هزینه‌های جمع‌آوری، سرعت در پرداخت و اطمینان برشمرد و گفت: مردم استان سمنان در این مدت سه ماه تنها یک‌میلیون و ۱۱۷ هزار تومان صدقه به روش‌های نوین پرداخت کردند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه پنج هزار و ۳۰۰ صندوق بزرگ در معابر استان سمنان وجود دارد بیان کرد: هزار و ۲۰۰ صندوق در ادارات مستقر است.
وی افزود: به ترتیب شهرستان سمنان با ۲۵۳ میلیون تومان، شاهرود ۲۴۸ میلیون تومان و شهرستان گرمسار با ۱۹۳ میلیون تومان در پرداخت صدقه پیشتاز بودند.
مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار