مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری خبر داد؛
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان شمالی از صدور احکام اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان با حضور سرپرست معاونت سیاسی استانداری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 01 July 2018
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مهردخت قوپرانلو در این خصوص اظهار داشت: با توجه به تاکید و حمایت استاندار مبنی بر تشکیل خانه احزاب استان و پیگیری های مجموعه استانداری، احکام اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان که از سوی رئیس خانه احزاب کشور برای یک دوره سه ساله صادر شده است، در نشستی با حضور سرپرست معاونت سیاسی استانداری به آنان اعطا شد.
وی افزود: بنا بر بند 7 آیین نامه تشکیلات و شرح وظایف، اختیارات و نحوه اداره نمایندگی خانه احزاب استان ها، فرهاد هدایتی از حزب اسلامی کار به عنوان رئیس، صادق عراقی از حزب موتلفه اسلامی به عنوان نایب رئیس، علی قلی زاده از مجمع فرهنگیان به عنوان منشی و عباس پهلوانی از حزب کارگزاران سازندگی به عنوان خزانه دار خانه احزاب استان برای یک دوره یکساله مشخص شدند. 
قوپرانلو هم چنین علی احمد نیا از حزب موتلفه اسلامی، محمد قنبری از حزب اعتدال و توسعه و قنبرعلی خوش آیینه از حزب اعتماد ملی را از دیگر اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان معرفی و ابراز امیدواری کرد: خانه احزاب استان به عنوان یک تشکل صنفی بتواند نقش موثری در گسترش فرهنگ حزبی، تقویت روحیه تعاون و همکاری بین احزاب و گروه های سیاسی استان داشته باشد.
بر اساس این گزارش، انتخابات خانه احزاب استان سی ام فروردین ماه سال جاری با حضور حسین کمالی رئیس خانه احزاب کشور، برگزار و خانه احزاب استان در محل فرهنگسرای شهروند در بجنورد افتتاح شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار