راشد یزدی:
حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی با بیان این‌که احساس مسئولیت و عدم تعارف در برابر ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی یکی از مهمترین ویژگی‌های شهید صدوقی بوده است، گفت: ملاحظه کاری یکی از مهمترین مشکلات امروز کشور است که باید توسط مدیران و مسئولان نظام اصلاح شود.
کد خبر: ۶۲۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 02 July 2018

حجت الاسلام و المسلمین«کاظم راشد یزدی» در آیین سی و ششمین سالگرد شهید محراب آیت الله«صدوقی» و هفتمین سالگرد امام جمعه فقید یزد حجت الاسلام«محمدعلی صدوقی» که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم یزد و مسئولان ارشد استان در مسجد حظیره(پایگاه انقلاب) برگزار شد، اظهار کرد: شهادت یکی پرشورترین مرگ بشریت است که بهترین جایگاه را برای انسان ایجاد می‌کند.

وی با بیان این‌که هرکس متناسب با عمل خود جزا و پاداش دریافت می‌کند،‌افزود: شهیدان والا مقام به ویژه شهدای عالمی نظیر شهید صدوقی به دلیل تأثیرگذار بودن جایگاه رفیع و والایی نزد پروردگار دارند و بهترین پاداش‌ها را می‌گیرند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به نقش شهید صدوقی در پیروزی انقلاب اسلامی،‌ گفت: علی‌رغم گذشت 37 سال از شهادت این عالم ربانی،‌ هنوز اثرات و برکات شهید صدوقی در جامعه و کشور احساس می‌شود.

راشد‌یزدی قلوب مردم متعهد و متدین را آرامگاه شهید صدوقی دانست و بیان کرد: تأثیرگذاری و جریان ساز بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های عالمان دینی است.

وی آیت الله شهید صدوقی را رهبری دینی در منطقه عنوان کرد و ادامه داد: مردم به صداقت این روحانی و رهبر دینی ایمان داشته و به واسته حضور شهید صدوقی پای در میدان مبارزه با حکومت ستم شاهی گذاشتند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های رفتاری شهید صدوقی، گفت: شهید صدوقی هیچ وقت در قبال ارزش‌های انقلاب و دین اسلام تعارف نداشته و با احساس مسئولیت کامل در برابر همه از اصول و باورهای انقلاب و دین اسلامی دفاع می‌کرد.

راشدیزدی ملاحظه کاری را یکی از مشکلات جدی کشور در عصر امروز دانست و بیان کرد: اگر تاکنون ایران در حوزه‌های مختلف پیشرفت کرده است به خاطر عدم ملاحظه کاری در برابر ناملایمتی‌ها و همبستگی در برابر ظالمان بوده است.

وی در پایان تأکید کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران استان و کشور ویژگی‌های شهید صدوقی را برای نسل امروز به ویژه مدیران جوان که وجود این عالم ربانی را درک نکرده‌اند معرفی کرده و مسئولان هم با بهره‌گیری از شخصیت انقلابی و سیاسی شهید صدوقی انقلاب را در برابر توطئه دشمنان بیمه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار