با حکم رئیس هیئت شنای استان کهگیلویه و بویر احمد صورت گرفت/
فرزین پاکباز که هم اکنون مسئول استخر شنای شهر سی سخت و از بومی های این شهر می باشد با حکم رئیس هیئت شنای استان به عنوان سرپرست هیئت ورزشی شنا در شهرستان دنا منصوب شده است.
کد خبر: ۶۲۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 02 July 2018

به گزارش تابناک در شهرستان دنا،طی حکمی از سوی رئیس هیئت شنای استان کهگیلویه و بویر احمد فرزین پاکباز به عنوان سرپرست هیئت شنای شهرستان دنا انتخاب شد.

بنا بر این خبر،این حکم که گویا صبح امروز مورد تایید رئیس هیئت شنای استان قرار گرفته است از سوی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویر احمد نیز به اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا ابلاغ گردیده است.

انتصاب فرزین پاکباز به عنوان سرپرست جدید هیئت شنای شهرستان دنا + عکسفرزین پاکباز که هم اکنون مسئول استخر شنای شهر سی سخت و از بومی های این شهر می باشد با حکم رئیس هیئت شنای استان به عنوان سرپرست هیئت ورزشی شنا در شهرستان دنا منصوب شده است.

به گزارش تابناک،عملکرد هیئت‌های شهرستان‌ها به لحاظ کمی و کیفی در آیتم‌هایی از قبیل میزبانی مسابقات مختلف، تشکیل تیم‌های شنا، شیرجه و واترپلو، اعزام تیم‌ها به مسابقات استانی و کشوری و انعکاس عملکرد خود به روابط عمومی هیئت استان و رسانه‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و این ارزیابی در ابقاء و عزل رؤسای هیئت‌ها مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار