جشن قهرمانی تیم فوتبال موسسه دانا از لیگ داخلی(برتر) استان کهگیلویه وبویراحمد در ورزشگاه تختی یاسوج و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 02 July 2018
جشن قهرمانی تیم فوتبال موسسه دانا از لیگ داخلی(برتر) استان کهگیلویه وبویراحمد در ورزشگاه تختی یاسوج و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
تیم فوتبال موسسه دانا توانست از بین 11تیم با کسب 14برد،3مساوی و3باخت و در مجموع با 45امتیاز قهرمان لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کهگیلویه وبویراحمد شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جواد رضایی سرمربی تیم فوتبال موسسه دنا گفت: در این دوره از رقابت ها تیم فوتبال دانا توانست بهترین خط دفاع و حمله را از آن خود کند و همچنین صمد اکبری با 16گل زده از این تیم آقای گل مسابقات شد.
وی به برنامه های تیم موسسه عالی دانا برای حضور در مسابقات لیگ دسته سوم کشور اشاره و تصریح کرد: تیم دانا با تمام توان و با استفاده از ظرفیت استان در این مسابقات حضور می یابد.
تیم فوتبال زردپوشان دانای یاسوج موفق به کسب جام قهرمانی شد تا به عنوان تنها نماینده استان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور یابد.
حضور برخی مسئولان اجرایی و متولیان امر اعم از مدیر کل آموزش و پرورش ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندار بویراحمد و جمعی از مدیران کل اجرایی و خبرنگاران در این آیین جشن نیز خود نویدبخش بازگشت مجدد و ساماندهی وضعیت فوتبال در این استان و شهر یاسوج است.
بازگشت این شور و هیجان به ورزشگاه تختی البته این پیام را هم برای مسئولان و متولیان امر در پی داشت که وقت جبران خطاها و برخی بی تدبیری های گذشته فرا رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار