رئیس راهنمایی و رانندگی دزفول خبر داد:
رئیس راهنمایی و رانندگی دزفول گفت: بر اثرحوادث رانندگی درمحدوده شهری دزفول ازابتدای سال تاکنون ۶ نفرکشته و ۲۵۰ نفر زخمی شده اند.
کد خبر: ۶۲۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 04 July 2018

سرهنگ تورج کرد علیوند در جلسه شورای ترافیک شهرستان دزفول اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۶ نفر بر اثرتصادف در داخل محدوده شهری دزفول جان خود را از دست دادند که هر ۶ فوتی موتورسوار بوده اند.

وی، تعداد مجروحان تصادفات در محدوده شهری دزفول از آغاز سال تاکنون را ۲۵۰ نفر عنوان کرد و افزود: این آمار به جز تعداد افرادی است که در محل حادثه به توافق رسیده و با اعلام رضایت از پیگیری قضایی خودداری کرده اند؛ ضمن اینکه عمده این تصادف ها در جاده های حادثه خیزی مثل جاده بن جعفر و جاده سردشت بوده که لزوم تسریع در ایمن سازی این جاده ها را نشان می دهد.

فرمانده راهور دزفول تصریح کرد: هرچند قسمتی از جاده پرخطر محمدبن جعفر تعریض و ایمن شده اما قسمتی که هنوز در آن عملیات انجام نشده همچنان حادثه ساز و مورد اعتراض ساکنان آن منطقه است.

سرهنگ کرد علیوند درادامه با انتقاد ازعدم روشنایی و اختلاف سطح جاده کوی زیباشهر، گفت: لازم است با توجه به درپیش بودن سفرهای تابستانه و ورود مسافران به دزفول تجهیز و ایمن سازی این جاده دردستورکارقرار گیرد.

وی همچنین درخصوص نحوه خط کشی معابر شهری در دزفول عنوان کرد: خط کشی خیابان ها در دزفول تنها در نوروز و مهرماه انجام می شود؛ رنگ استفاده شده نیز بسیار بی کیفیت است و ظرف مدت کوتاهی ازبین می رود بنابراین لازم است از رنگ با کیفیت تری برای خط کشی خیابانها استفاده شود.

سرهنگ کرد علیوند همچنین با اشاره به ترافیک سنگین در برخی خیابان های دزفول از جمله نشاط، ساحلی و فولادیان خواستار بررسی تصویب طرح یک طرفه کردن این خیابان ها در راستای روانسازی ترافیک و کاهش حوادث رانندگی درون شهری شد.

شهردار دزفول نیز در این نشست با اشاره به انتقادات فرمانده راهور، گفت: حدود هزار و ۲۰۰ متراز جاده بن جعفر تعریض شده و هزار و ۷۰۰ متر دیگر نیز در دستور کار برای تعریض قرار دارد تا با اجرای آن شاهد کاهش تصادف ها و رضایت رانندگان و ساکنان این منطقه باشیم.

محمدعلی دوایی فر در خصوص جاده زیباشهر نیز گفت: جاده زیباشهر نیاز به زیرسازی و آسفالت دارد که هنوز قیر مورد نظر تامین نشده است در صورتی که با همکاری راه و شهرسازی قیر تامین شود نسبت به زیرسازی آن اقدام خواهد شد.

وی افزود: خیابان ساحلی، خیابان فولادیان و خیابان نشاط با ترافیک زیادی روبرو هستند که باید نسبت به روان سازی ترافیک در این خیابان ها اقدام کرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار