​سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت : با تمام قوا برای حل مشکلات صنفی رانندگان تلاش می کنیم .
کد خبر: ۶۲۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 04 July 2018
ه گزارش روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان : احسان منصور کیایی سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان  در دیدار با صنوف حمل و نقل جاده ای کالای شهرستان سمنان افزود : با توجه به مشکلات اخیر پیش آمده در حوزه حمل و نقل جاده ای کالا و ابلاغ سیاست ها و تاکیدات ریاست محترم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر حفظ حقوق صنفی شاغلین حمل و نقل جاده ای ، با استفاده از تمام قوا و ظرفیتها برای تحقق خواسته های به حق رانندگان تلاش می کنیم .
ایشان در ادامه با توجه به اقدامات ارزنده انجام شده در راستای اعتلای صنعت حمل و نقل افزود : با همکاری و تعامل بیشتر شاغلین حمل و نقل جاده ای با دستگاههای اجرایی و این اداره کل امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع بیشتر مشکلات رانندگان باشیم .
منصورکیایی در ادامه افزود : رانندگان تلاشگر در حوزه حمل و نقل جاده ای بین شهری از این پس می توانند هر گونه انتقاد ، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده ای شامل : در یافت کمیسیون اضافی  ، وضعیت خدمات‌رسانی در شبکه جاده‌ای ، وضعیت عملکردی شرکتهای حمل‌ونقل و دیگر نکات مورد نظر خود را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵)انعکاس دهند .
وی خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع‌رسانی www.141.ir  و صندوق پستی ۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز آماده دریافت گزارشات درخصوص موارد فوق‌الذکر‌است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار