سینماهای اصفهان در این روزهای گرم تابستان تازه‌ترین اکران‌های سینمای ایران را به روی پرده نمایش می‌دهند.
کد خبر: ۶۲۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 04 July 2018

به گزارش تابناک : در روزهای گرم تابستان سینماهای اصفهان تازه‌ترین محصولات سینمای ایران را در پردیس سینمایی چهارباغ، سینما فلسطین و سپاهان به روی پرده دارند.

"دارکوب" نام تازه‌ترین اثر بهروز شعیبی است که در جشنواره فجر سال گذشته خوش درخشید، دارکوب قصه‌ای آشنا دارد که در خلاصه فیلم آمده است "هیچ چیز سخت تر از اون نیست که ببینى عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت مى برى اما اون درها رو بسته و تنهایى رو جاى تو انتخاب کرده…"

مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی منش، ندا عقیقی و امین حیایى در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم طنز اجتماعی "هزارپا" ساخته ابوالحسن داودی نیز از امروز در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده می‌رود.

این فیلم روایتگر دزدی است که اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند که رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندرى، امید روحانی، سپند امیر سلیمانی و امیرمهدى ژوله در آن به ایفای نقش پرداختند.

"به وقت خماری" آخرین ساخته محمدحسین لطیفی است که این روزها در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده است، این فیلم با بازی رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، غزل حسینی داستان یک مراسم ازدواج است.

همچنین فیلم شاد و کودکان "خاله قورباغه" تازه‌ترین اثر سینمایی افشین هاشمی است که در پردیس سینمایی چهارباغ در حال اکران است.

این فیلم خاطره‌انگیز با صداپیشگی شبنم مقدمی، مرضیه برومند، غزل شاکری، نگار اردلان، آناهیتا خسروی، علیرضا علیمردانی، احسان کرمی، علیرضا ناصحی و شهراد بانکی تولید شده است و تهیه‌کنندگی آن را فرشته طائرپور برعهده دارد.

"در وجه حامل" فیلم دیگری است که این روزها در سینماهای اصفهان با استقبال خوبی مواجه شده است، این فیلم به کارگردانی بهمن کامیار روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می شود و در پی حل آن است.

ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، احسان امانی و رویا جاوید نیا در این فیلم اجتماعی نقش آفرینی کردند.

سینمایی "دلم می‌خواد" ساخته بهمن فرمان آرا روایتی از نویسنده‌ای است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد و ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به‌رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او برمی‌انگیزد.

رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، آرمینه زیتونچیان، صابر ابر، رؤیا نونهالی، علی سرابی، پیام دهکردی، ندا مقصودی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان و مریم بوبانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم سینمایی "دشمن زن" ساخته کریم امینی با بازی سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مونا شناس و امیرحسین آرمان در سینما سپاهان در حال اکران است.

این فیلم پاسخ کمدی به این سئوالی است که چرا هر چی دشمن زنه بعد از یه مدت توزرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟

سینما سپاهان نیز این روزها فیلم "خجالت نکش" ساخته رضا مقصودی و "چهارراه استانبول" ساخته مصطفی کیایی، "دشمن زن" ساخته کریم امینی را به‌روی پرده دارد.

"خجالت نکش" تازه‌ترین اثر رضا مقصودی است که احمد مهران‌فر, شبنم مقدمی, سام درخشانی, شهره لرستانی, لیندا کیانی, الناز حبیبی, سیدعلی صالحی, سمیرا حسینی, بانیپال شومون, میثاق جمشیدی, علیرضا رئیسی, فرانک تمنایی و کاوه آهنگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم  که در سالن شماره یک سینما سپاهان در حال اکران است داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می‌کند، اتفاقاتی که در نهایت به جدال این دو با یکدیگر منجر می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار