کد خبر: ۶۲۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 07 July 2018
به گزارش  تسنیم، داوطلبان‌ شرکت‌ کننده در آزمون‌ سراسری سال 1397 که دانش‌آموز دوره پیش‌ دانشگاهی سال جاری بودند و در خرداد ماه سال 1397 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شده‌اند، لازم است از تاریخ 17 تیر ماه با مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی: http://dipcode.medu.ir کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود را دریافت و از همان تاریخ تا 20 تیر ماه 97 به سایت سازمان سنجش به نشانی
www.sanjesh.org مراجعه ونسبت به درج کد سوابق تحصیلی اقدام کنند.
داوطلبان در صورت عدم وجود کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود درسایت این سازمان یا مشاهده اشکال در نمرات سوابق تحصیلی خود باید به اداره آموزش و پرورش منطقه اخذ مدرک تحصیلی مراجعه کنند و مواردی که فقط از طریق وزارت آموزش و پرورش و حداکثر تا تاریخ اول مرداد 97 به سازمان سنجش واصل شود اعمال خواهد شد.
عدم اعلام کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی توسط داوطلبان در سایت سازمان سنجش در بازه زمانی فوق موجب عدم اعمال سوابق تحصیلی در نمره کل نهایی آنان خواهد شد. لازم به تاکید است این مهلت قابل تمدید نیست.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که در دروس ترمیمی سال سوم (دیپلم) نیز شرکت کرده‌اند می‌توانند باتوجه به توضیحات فوق برای مشاهده سوابق تحصیلی و نمرات خود اقدام کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار