نماینده ولی فقیه در استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم تقویت سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن استان گفت: اقدامات توسعه‌ای متناسب با ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در استان اجرا شود.
کد خبر: ۶۲۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 07 July 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان: آیت‌الله سید محمد شاهچراغی  در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به مناسبت هفته صنعت و معدن اظهار داشت: استان سمنان از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه صنعت و معدن برخوردار است که باید موردتوجه مسئولان قرار گیرد و اقدامی مؤثر برای تقویت آن انجام شود.
وی با اشاره به اقدامات مطلوبی که در حوزه صنعت و معدن و تجارت استان سمنان انجام‌شده است تأکید کرد: در شرایط فعلی باید بیش‌ازپیش به مقوله رونق تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی توجه کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معادن استان سمنان در اولویت قرار گیرد افزود: اجرای طرح‌های توسعه‌ای متناسب با ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در بخش‌های صنعتی و معدنی در سراسر استان اجرایی شود.
وی با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفی و به‌ویژه در نقاط قوت استان در دستور کار قرار گیرد تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانکی باید برای افزایش نرخ اشتغال و رونق تولید در استان تلاش و همکاری کنند.
آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به سهم ویژه صنعت در حوزه اشتغال و اقتصاد اذعان کرد: امروز سمنان از پتانسیل‌های خوبی در بخش صنعتی و معدن برخوردار است که باید از این ظرفیت به بهترین نحو بهره‌گیری کرد.
وی ابراز داشت: واحدهای تولیدی استان باید احیا شوند و برای توسعه صادرات و تأمین بازار فروش نسبت به ارتقای سطح کیفی محصولات گام بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مردم کالای باکیفیت و باقیمت مناسب می‌خواهند اعلام کرد: برای تحقق شعار سال باید اقدامی عملیاتی در این راستا انجام شود تا مردم بتوانند برای مشارکت در خرید و حمایت از کالای ایرانی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار