معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت:
به گزارش تابناک سمنان ،معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات کالای ایرانی ۷ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۶۲۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 07 July 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان: محسن صالحی‌نیا در همایش تجلیل از صنعتگران شهرستان گرمسار اظهار داشت: رفع موانع موجود در سمیر تولید یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت در چند سال گذشته است.
وی با بیان اینکه حمایت از تولید در زنجیره تولید باید به‌گونه‌ای باشد که مانعی در مسیر تولید ایجاد نشود خاطرنشان کرد: مدیریت محدودیت‌های بین‌المللی در دستور کار مدیران و مسئولان بخش صنعت قرار گیرد.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه کالاهای صادراتی که نقش مؤثری در تأمین منابع ایران دارند باید تقویت شوند اذعان کرد: ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی از دیگر سیاست‌های مهم این وزارتخانه برای تحقق اهداف عالی دولت در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.
وی از رشد 7 درصدی صادرات در ایران خبر داد و گفت: صادرات در کشور یکی از اولویت‌های اصلی دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی است.
صالحی‌نیا با بیان اینکه در بخش اعظمی از تولیدات رشد خوبی حاصل‌شده است، افزود: در شرایط فعلی باید نرخ رشد واحدهای تولیدی را حفظ و یا ارتقا دهیم.
وی ابراز داشت: تسهیلات رونق تولید سهمیه‌بندی نیست و واحدهای صنعتی استان سمنان می‌توانند با توجه به ظرفیت‌های موجود نسبت به دریافت این تسهیلات بدون محدودیت مالی اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار