رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ظرفیت‌های صنعتی و معدنی استان سمنان به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 07 July 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ، بهروز اسودی اظهار داشت: استان سمنان ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه صنعتی و معدنی دارد که معرفی این ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند بستر لازم برای ایجاد توسعه پایدار را فراهم کند.
وی با بیان اینکه تحقق شعار سال یکی از رسالت‌های مهم این سازمان است اذعان کرد: ۲۰۰۴ واحد صنعتی در استان سمنان دارای پروانه بهره‌برداری است و درمجموع ۴۷ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها انجام‌شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه ۵۰ هزار و ۷۶۱ نفر اشتغال در این بخش ایجادشده است تصریح کرد: ۲۰۸۰ واحد در استان سمنان موفق به دریافت موافقت اصولی این سازمان برای تأسیس واحدهای صنعتی جدید در استان شدند.
وی با بیان اینکه این واحدهای برای تکمیل و بهره‌برداری بالغ‌بر ۸۲ هزار و ۷۳۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز است تأکید کرد: با راه‌اندازی این واحدهای تولیدی ۵۴ هزار و ۱۲۹ شغل جدید در بخش صنعت استان سمنان ایجاد می‌شود.
اسودی از اجرای طرح توسعه در ۱۶۲ واحد تولیدی خبر داد و گفت: بالغ‌بر ۱۹ هزار و ۷۲۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این راستا انجام‌شده است.
وی ابراز داشت: با اجرای طرح توسعه واحدهای تولیدی بالغ‌بر ۶ هزار و ۹۵۴ نفر در استان سمنان صاحب شغل می‌شوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید برای تحقق اهداف توسعه‌ای و ایجاد اشتغال در استان سمنان در دستور کار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار