منبع آگاه
به گزارش تابناک سمنان ،یک منبع اگاه در البرز شرقی گفت: حادثه ریزش معدن در یکی از تونل‌های معدن کلاریز طزره دامغان باعث مصدومیت سطحی یک کارگر معدن شد.
کد خبر: ۶۲۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ 11 July 2018
به گزارش تابناک سمنان ،یک منبع آگاه در البرز شرقی  ضمن اشاره به حادثه ریزش معدن در حدود ساعت ۱۱ صبح امروز چهارشنبه (۲۰ تیر ماه) در یکی از تونل‌های معدن کلاریز دامغان اظهار داشت: این حادثه باعث مصدومیت سطحی یک کارگر معدن شد که با انتقال وی به بیمارستان مراحل درمانی بر روی وی ادامه دارد.
وی افزود: دلیل وقوع حادثه ریزش در یکی از تونل‌های معدن کلاریز در دست بررسی است.
این منبع آگاه گفت: این حادثه ریزش معدن تلفاتی نداشته و نیروهای امدادی در صحنه هستند.
وی افزود: ابتدا استنباط کارشناسان بر مدفون شدن سه کارگر در زیر اوار بود که خوشبختانه پس از ورود عوامل امدادی مشاهده شد که تنها یک کارگر دچار مجروحیت شده است.
این منبع آگاه با انتقاد از برخی کانال های مجازی، گفت:تنها بخش کوچکی از کارگاه منتهی به معدن ریزش و یک کارگر مصدوم شده اما برخی کانال ها به گونه ای این خبر را منتشر کردند که گویی بخش اعظمی از معدن البرز شرقی ریزش و تعدادی کارگر زیر آوار هستند در حالی که منابع حاضر در معدن این امر را تکذیب می کنند.
محمود پور معظمی رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان  نیز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید خبر حادثه در معدن کلاریز گفت: این حادثه بر اثر ریزش دیواره معدن حین استخراج زغال سنگ به وقوع پیوست که یک کارگر بر اثر شکستگی پا مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه حال عمومی این کارگر خوب است، گفت: در معادن طزره دامغان چهار معدن شامل کلاریز،  تونل مادر، برناکی و رزمجاه غربی بوده که در این معادن ۸۰۰ کارگر فعالیت دارند.
معدن کلاریز با حدود ۳۰۰ کارگر پیمانی، یکی از معادن زیرمجموعه معدن البرز شرقی در شهرستان شاهرود است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار