رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه برای تأمین مایحتاج عمومی مردم استان مشکلی وجود ندارد افزود: با هدف کنترل قیمت محصولات ، بازار استان به صورت مستمر رصد می شود.
کد خبر: ۶۲۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 12 July 2018
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ، سید حسن میرعماد در حاشیه جلسه تنظیم بازار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف جلوگیری از نوسانات قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم نظارت مستمر از سوی دستگاههای نظارتی انجام می شود و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد لازم صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه وضعیت استان سمنان از نظر ذخایر کالاهای استراتژیک بسیار مناسب است تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۹۲۰ تن ذخیره گوشت مرغ منجمد در استان وجود دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به وجود ذخایر مناسب برنج در استان نیز گفت: ۲۰۰۰ تن ذرت، ۴۰۰۰ تن جو و جدود ۷۱ هزار تن گندم از دیگز ذخایر استان است.
میرعماد با بیان اینکه در استان سمنان ذخیره خوبی در بخش گندم وجود دارد تصریح کرد: در حال حاضر فصل برداشت گندم بوده و روز به روز بر میزان این ذخایر افزود می شود.
وی خاطرنشان کرد: در بخش تولید مواد پروتئینی استان سمنان دارای ظرفیت خوبی بوده و تولید مرغ، تخم مرغ مازاد بر نیاز استان بوده و حدود ۷۰ درصد تولید این محصولات به خارج استان ارسال می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مشکلی در تأمین مایحتاج عمومی مردم استان وجود ندارد افزود: آنچه مسلم است مسئولان استان دغدغه مردم را داشته و با هدف کنترل بازار و جلب رضایت مردم بازار استان به صورت منظم رصد می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ، روند تغییرات قیمت نهاده های دامی از ابتدای امسال، کنترل موجودی ذخایر استراتژیک انبارهای استان و همچنین نظارت بر بازار، دستور کار جلسه تنظیم بازار استان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار