کد خبر: ۶۲۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 12 July 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت :  اين توافق نامه به امضاء دکتر مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان و دکتر مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسیده است. 
دکتر حقیقی اصل افزود : این توافق نامه در چارچوب طرح تقسیم کار ملی زیست فناوری با هدف حمایت از رساله های دکتری، فرصت های مطالعاتی، مقالات Q1 و  طرح های منطبق با فراخوان های انجام شده مورد توافق طرفین و... مبادله شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به وجود پردیس علوم و فناوری های نوین در دانشگاه ادامه داد : با توجه به این قابلیت به کارگیری میکروارگانیسم های بومی کلکسیون میکروبی دشت کویر در فناوری های مختلف به ویژه تولید داروهای آنتی بیوتیک، آنتی فانجال و آنتی کنسر، استفاده از زیست فناوری میکروبی برای کاستن و از بین بردن ترکیبات شیمیایی طبیعی در زنجیره غذایی و دام و طیور، شناسایی و مطالعه تک یاخته های آب های کویری از سوی ستاد توسعه زیست فناوری به دانشگاه سمنان واگذار شده است .
شایان ذکر است ؛دانشگاه سمنان در حال حاضر با توجه به توانمندی های علمی، پژوهشی و فناوری اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با بسیاری از مراکز و موسسات علمی، پژوهشی و تحقیقاتی ملی و بین المللی همکاری می نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار