مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان از پذیرش هشت واحد فناور جدید در این مرکز در سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد .
کد خبر: ۶۲۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 12 July 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان، دکتر محمدصادق ولی پور با اعلام این خبر گفت : هشت واحد پذیرفته شده در زمینه های هنر ، مکاترونیک ، شیمی ، مکانیک ، IT  ، عمران و مواد غذایی فعالیت دارند .
مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان افزود : این واحد ها پس  از دفاع از ایده محوری خود در جلسات کمیته پذیرش و ارزیابی مرکز رشد فناوری پذیرفته شدند و قرار است فعالیت خود را با نظارت این مرکز در حوزه ایده محوری و تولید محصولات دانش بنیان ادامه و توسعه دهند.
دکتر ولی پور با اشاره به عنوان سال " حمایت از کالای ایرانی " و با تاکید بر اینکه حمایت از ایده‌های فناورانه باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می‌شود تصریح کرد :  سیاست کلی مجموعه مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، حمایت از ایده‌های فناورانه و ایجاد کسب‌ و کار است  و در این مرکز تلاش شده تا از ایده‌های نو که منجر به تولید محصول فناورانه می‌شود حمایت شود .
وی خاطر نشان کرد : خوشبختانه بستر لازم برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و ایده های نو در مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان فراهم است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار