رئیس هیئت والیبال ابرکوه خبر داد
رئیس هیئت والیبال ابرکوه گفت: شهرستان ابرکوه میزبان اردوی آماده‌سازی ملی پوشان والیبال ساحلی جهت حضور در تورجهانی تک‌ستاره سامسون ترکیه خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 14 July 2018

عباس حمیدی‌زاده  اظهار کرد: شهرستان ابرکوه میزبان تیم ملی والیبال ساحلی کشور خواهد بود که تمرینات خود را جهت حضور در تورجهانی تک‌ستاره سامسون ترکیه در ابرکوه به مدت ۶ روز انجام می‌دهند.

حمیدی‌زاده تصریح کرد: والیبالیست‌های ساحلی از روز دوشنبه ۲۵ تیرماه وارد ابرکوه شده و تمرینات خود را از روز ۲۶ همین ماه در مجموعه ورزشی شهید پوراکبری آغاز خواهند کرد که به مدت ۶ روز ادامه دارد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی یکی از رویدادهای مهم ورزشی برای شهرستان و حتی استان یزد محسوب می‌شود و می‌تواند دستاوردهای مهمی را برای رشته والیبال داشته باشد.

حمیدی‌زاده خاطرنشان کرد: هیئت والیبال شهرستان با همکاری فرمانداری، شهرداری، شرکت فولاد سرمد، اداره برق، بخشداری بخش مرکزی و اداره ورزش و جوانان چندین روز است به‌طور مستمر و شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا حتی‌الامکان بهترین امکانات ورزشی و رفاهی را برای ملی پوشان والیبال ساحلی کشور فراهم کنند.

وی عنوان کرد: مرحله اول اردوی تیم ملی به مدت ۷ روز در کمپ تمرینی فدراسیون انجام شد و مرحله دوم آن نیز در ابرکوه برگزار می‌شود که هدف از این میزبانی، علاقه‌مندی و جذب نوجوانان و جوانان به رشته والیبال و کلید زدن رشته والیبال ساحلی در شهرستان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار