استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،استاندار، معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری و فرماندار شهرستان سمنان ، به صورت سرزده از شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بازدید کردند.
کد خبر: ۶۳۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹ 16 July 2018
به گزارش تابناک سمنان ،استاندار سمنان در این برنامه از وضعیت روشنائی محیطی و میزان سرمایش ساختمان اداري اين شرکت بازديد به عمل آورده و بيان داشت : اقدامات الگوئي در بخش بهينه سازي مصرف مي بايد در استان معرفي و مشترکاني که در اين زمينه ها همکاري نمي نمايند شناسائي و اخطارهاي لازم به آنان ارائه شود.
سیدشهاب الدین چاوشی با اشاره به این که بخشی از مشکلات به صورت ناخواسته بوده و اجتناب ناپذیر است و همگی بايد با همکاري يکديگر ، در گذر موفق از آن مشارکت نمائيم گفت: هدف از اين گونه بازديدها در جهت تقويت حس همدلي و بازديد ميداني از اقدامات صورت گرفته در راستاي مديريت بحران است ، تا بتوان راهکارهاي موثري که فشار كمتري در مشكلات به مردم وارد مي شود را به بهترين نحو ممكن عملياتي نمائيم.
وی با تاکید بر این که دستگاه های اجرائی می بایست مصوبه هيئت وزيران مبني بر مديريت مصرف انرژي را به نحو مطلوبي به انجام برسانند تصريح کرد : تمامي ادارات مي بايد مصوبات ابلاغي را به گونه اي طرح ريزي و اجرا نمايند که آثار اقدامات مثبت آنان براي مردم ملموس و محسوس باشد .
استاندار سمنان در این برنامه از نزدیک وضعیت میزان مصرف برق دستگاه هائی اجرائی که توسط شرکت توزیع برق استان از راه دور کنترل مي گردند را بازديد نموده و خاطر نشان کرد: برق دستگاه هاي اجرائي که در مديريت مصرف برق همکاري نكنند، قطع خواهد شد .
وی همچنین از سیستم پانل های خورشیدی منصوبه در شرکت توزیع برق استان بازديد کرده و اظهار داشت : با توجه به اقليم استان و شرايط مناسب براي بهره گيري حداکثري از انرژي خورشيدي ، استفاده از اين ظرفيت براي توليد برق بسيار راهگشا است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: به دلیل کاهش بارندگی در سال گذشته ، ظرفیت کامل نیروگاه های برق آبي در مدار نبوده و با مشارکت جمعي تمامي مشترکان اعم از صنعتي ، کشاورزي، اصناف، خانگي و دستگاه هاي اجرائي در زمينه مديريت بهينه مصرف مي توان بخشي از اين مشکل را جبران كرد.
سیدمحمد موسوی زاده افزود: شبکه های توزیع برق استان پایداری لازم به منظور تامین برق مشترکان را دارند و مديريت اضطراري بار موجب گرديده تا به صورت ناخواسته قطعي هائي به مشترکين اعمال شود .
وی به کنترل و بازرسی مستمر میزان مصرف برق دستگاه های اجرائی استان اشاره کرد و یادآور شد : گزارش های لازم از وضعيت مصرف برق ادارات تهيه گرديده و به نهادهاي ذيربط جهت تصميم گيري لازم ارائه شده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار