مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان گفت :در سه ماهه نخست سال جاری، ۲۳۹ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان سمنان با اعتباری به مبلغ ۲۰میلیارد ریال به انجام رسيده است.
کد خبر: ۶۳۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹ 16 July 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان با بیان این که دو هزار و ۴۰۰متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمیني در طي اين مدت احداث شده گفت: دو هزار و ۶۰۰متر شبکه فشار ضعيف هوائي و زميني در اين شهرستان بهينه سازي گرديده است.
مهندس علیرضا قیومی با اشاره به این که چهار هزار و ۵۰۰متر شبکه فشار متوسط زمینی و هوائی برقرار شده افزود: يک هزار و ۷۵۰ متر خطوط ۲۰ کيلوولت شهرستان نيز  اصلاح گرديده است.
وی با اعلام این که دو هزار و ۶۰۰متر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوائی بهسازی شده بيان داشت: نصب ۹ ايستگاه هوائي توزيع برق با ظرفيت يک هزار و ۴۰۰ کيلوولت آمپر، از اقدامات به عمل آمده در سه ماهه اول امسال محسوب مي شود.
وی به بهینه سازی ۱۲ ایستگاه هوائی توزیع برق در این شهرستان اشاره کرد و يادآور شد: در حال حاضر  ظرفيت کل ترانس هاي توزيع برق اين شهرستان،۳۰۳ هزار کيلوولت آمپر مي باشد.
وی اضافه کرد: ۱۰۰ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر نصب و  ۳۵۰ دستگاه سرچراغ روشنائی هم بهسازی شده است.
مهندس قیومی تصریح کرد: تعمیرات خطوط فشار متوسط هوائی جهت بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه در تامين برق مشترکان، احداث شبکه ۲۰کيلوولت از محل توسعه فيدرها و ارتباط مابين خطوط فشار متوسط، نصب پست هوائي به منظور کاهش تلفات انرژي الکتريكي در نقاطي كه ضرورت بهبود پروفيل ولتاژ وجود دارد و همچنين برقراري قطع كننده مناسب برروي خطوط فشار متوسط با هدف افزايش امكان مانور در شبكه، از اقداماتي است كه براي سه ماهه دوم سال جاري پيش بيني شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار