مدیر کل میراث‌فرهنگی ،صنایع‌دستی وگردشگری استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر کل میراث‌فرهنگی ،صنایع‌دستی وگردشگری استان سمنان گفت: به زودی آبگرم سرخه به محل جذب گردشگران داخلی و خارجی تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۶۳۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 18 July 2018
به گزارش روابط عمومی اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، «محمد جهانشاهی» امروز و در بازدید از مجموعه آبگرم سرخه که با حضور معاون استاندار سمنان  و جمعی از مسئولان انجام شد، افزود: طرح توسعه گردشگری در منطقه آبگرم سرخه با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در طی روزهای آینده آغاز می شود.
وی با بیان اینکه آبگرم سرخه از مناطق ارزشمند برای توسعه گردشگری سلامت در استان سمنان است، ابراز امیدواری کرد: مجموعه آبگرم سرخه به عنوان قطب گردشگری استان معرفی شود.
جهانشاهی با اشاره به قابلیت‌های بالقوه گردشگری شهرستان تاریخی سرخه گفت: آبگرم سرخه می‌تواند زمینه رشد و ترویج گردشگری در این شهرستان را فراهم کند.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری استان سمنان افزود: آبگرم از ظرفیت‌های قابل توجه گردشگری در حوزه استان سمنان است و با احیاء آبگرم و چشمه معدنی سرخه،  زمینه اشتغال و کار آفرینی در منطقه فراهم می‌شود.
«حشمت ا... عسگری» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان نیز در این بازدید گفت: مجموعه استانداری سمنان از تسهیل روند سرمایه‌گذاری برای احیای آبگرم سرخه حمایت می‌کند.
سرخه از شهرستان‌های استان سمنان است که در 20 کیلومتری مرکز استان سمنان واقع شده است. آبگرم سرخه در 35 کیلومتری شمال شرقی سرخه قرار دارد که شامل پنج چشمه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار