کد خبر: ۶۳۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 18 July 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، بهروز اسودی در یکصد و چهاردهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن مدیریت بحران استانداری، افزود: تا کنون 2 هزار و 396 واحد در سایت بهین‌یاب ثبت‌نام کردند که 509 واحد در بخش صنعت و معدن و یک هزار و 185 طرح در بخش کشاورزی بوده‌اند که مجموعا 694 واحد با رقم تسهیلات یک هزار و 349 میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند .
وی بیان کرد: پس از بررسی و ارایه نظرات کارشناساسی حدود 725 طرح عودت داده شد که رقم اعتبار طرح‌های عودتی حدود 591 میلیارد تومان برآورد شده است .
اسودی بیان کرد: در حال حاضر 234 طرح مربوط به صنعت، معدن و تجارت و 735 طرح مربوط به بخش جهاد کشاورزی است.
وی اضافه کرد: از مجموع سهمیه 970 میلیارد تومانی ابلاغ شده 700 میلیارد تومان مربوط به طرح رونق تولید و 270 میلیارد تومان نیز متوجه بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی متقاضی تسهیلات است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن تقدیر از عملکرد بانکهای استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی ، از عملکرد بانکهایی که زیر ۷۰ این درصد از سهم استانی پرداخت کرده اند انتقاد کرد.
وی میزان مشارکت برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات رونق تولید را بیش از 100 درصد عنوان کرد و یادآور شد: به بانک‌‌هایی که در بحث پرداخت تسهیلات عملکرد ضعیفی داشتند تذکر داده شد.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان به موضوع نظارت در تسهیلات رونق تولید اشاره و اضافه کرد: تاکنون از ۱۰۰ واحد صنعتی دریافت کننده تسهیلات نظارت انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار