رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ثبت قیمت کالاها و خدمات بهره مند از ارز رسمی در سامانه 124 الزامی است .
کد خبر: ۶۳۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 18 July 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: بر اساس اطلاعیه مشترک سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با ممنوعیت هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه تغییر نرخ ارز ، باید قیمت کالا و خدمات بهره مند از ارز رسمی در سامانه 124 ثبت گردد.
وی تصریح کرد: در راستای نظارت دقیق ، هدفمند و موثر و به تبع آن برخورد سریع با متخلفان، لازم است کلیه تولیدکنندگان، وارد کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات که از ارز رسمی(هر دلار 42000 ریال)بهره مند شده و میشوند نسبت به تعیین قیمت کالا و خدمات خود اقدام نمایند.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: بر این اساس باید کلیه تولیدکنندگان ، وارد کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات ، قیمت کالا و خدمات خود را بر اساس ضوابط قیمت گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمتها که در سامانه این سازمان به نشانی www.cppo.ir در دسترس میباشد ثبت کنند.
مهدی یحیایی اضافه کرد: فهرست قیمتهای مورد عمل بایستی جهت ثبت در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات به نشانی www.124.ir ، به ادارات کل تخصصی سازمان حمایت یا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارایه گردد.
وی خاطرنشان کرد: هرگونه استنکاف از درج قیمت و عرضه کالا و خدمات با نرخهای غیر متعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار