اکران فیلم سینمایی «مواجهه» پس از چهارده سال و تولید دو فیلم «آپاچی» و «معصومه گرگ» مهمترین‌ترین اخبار تولید و اکران این روزهای سینما است.
کد خبر: ۶۳۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 19 July 2018

به گزارش ایرنا، فیلمبرداری فیلم سینمایی «آپاچی» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی حسین زندباف پس از مشخص شدن عوامل پشت دوربین و بازیگران آغاز شد.
رضا شفیعی‌جم، سحر قریشی، یوسف تیموری، رضا ناجی، حمید لولایی، مهتاج نجومی، شهره لرستانی، نعیمه نظام‌دوست، مریم معصومی، آزاده اسماعیل‌خانی، مینا جعفرزاده، شهین تسلیمی، عزت رمضانی فر، گیتی معینی، علیرضا رییسی و میثم رستگاری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.
درخلاصه داستان «آپاچی» آمده است: همیشه باید برای تاخت و تاز آپاچی‌ها چاره‌اندیشی کرد. مگر آنکه... .

**اکران فیلم سینمایی مواجهه بعد از چهارده سال
همچنین فیلم سینمایی مواجهه به کارگردانی و نویسندگی سعید ابراهیمی‌فر و تهیه کنندگی ایرج تقی‌پور سال 1383 ساخته شده است و تنها نمایش آن در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 84 بود و مدت 14 سال اجازه نمایش نداشت.
در آستانه اکران فیلم مواجهه اولین تیزر رسمی که توسط محمد واحد ساخته شده رونمایی و منتشر شد.
در فیلم «مواجهه» حمیدرضا پگاه، نیوشا ضیغمی، مریم مقدم، آرش آصفی، قربان نجفی، پانته‌آ پناهی‌ها، ارسلان عبدالهی، هوتن مکری، اردشیر کاظمی، محمد شجاعی، حمید میهن‌دوست، تینا چرخچیان حضور دارند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اشیاء بیشتر از مردم دوام می آورند. دو چاقو پس از نزدیک به یکصد سال بار دیگر با هم مواجهه می کنند. کسی چه می داند، شاید این مواجهه باز هم ادامه یابد، شاید هم این قصه همین جا خاتمه یابد.

**«معصومه گرگ» آماده نمایش شد
در ادامه اخبار تولید این روزهای سینما، تصویربرداری فیلم مستند «معصومه گرگ» به کارگردانی مهران ریاضی نیز به پایان رسید.
این اثر، مستند پرتره ای از شخصیت و زندگی زنی است که شب ها در خلیج فارس ماهیگیری می کند. این زن به دلیل خوی، رفتار و سبک زندگی اش به «معصومه گرگ» معروف است.
معصومه گرگ یکی از برگزارکنندگان مراسم زارگیری در جزیره هرمز است. زارگیری از جمله آیین های مرسوم در جنوب کشور به شمار می رود.
این مستند پرتره در جزیره هرمز به مدت 18 روز تصویربرداری شده است و مهران ریاضی ایده پرداز و نویسنده این مستند، با همراهی زهرا رمضانی تهیه کنندگی و کارگردانی «معصومه گرگ» را برعهده داشته است.
«معصومه گرگ» با تصویربرداری حمید یعقوبی، به زودی برای حضور در جشنواره های خارجی آماده می شود.

**فیلم های در حال اکران
طی هفته جاری نیز فیلم های در حال اکران با توجه به میزان هفته های در حال نمایش همچنان به اکران خود ادامه خواهند داد.
فیلم سینمایی «هزارپا» با بازی هنرمندانی چون رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندری، همچنین فیلم کمدی «دشمن زن» که در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «چرا هر چی دشمن زنه بعد از یه مدت تو زرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟»، فیلم اجتماعی «دارکوب» با بازی مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی و امین حیایی از جمله آثار در حال اکران این روزهای سینما است.
فیلم عروسکی «خاله قورباغه»، فیلم کمدی «به وقت خماری»، فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان آرا، همراه با فیلم‌های «مرداد» و «در وجه حامل» از دیگر آثار اکران این روز های سینما است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار