کاری از گروه هنری فردا ؛
نمایش آبداران کاری از گروه هنری فردا با هدفِ انتقال این پیام به جامعه که امروز الگوی مصرف آب در جامعه نیاز به تغییر دارد، توسط هنرمندان این گروه هنری نمایش داده شد و با استقبال پرشور مردمی همراه بود .
کد خبر: ۶۳۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۱ 20 July 2018

یکی از معضلات این روزهای اقصی نقاط ایران زمین، معضلی به نام آب و نکته ای مهم، فرهنگ استفاده ناصحیح از آب است، که در این راستا نقشِ آحاد جامعه در راس هنرمندان، نقشی تاثیر گذار در روندِ استفاده صحیح و تغییر الگوی مصرف است .

گروه هنری فردا یکی از گروه های فعال در حوزه نمایش شهرستان لنده است که با هنرمندی هنرمندانِ جوان این منطقه به اجرایِ نمایش های متاثر از مشکلات و معضلات اجتماعی روز جامعه در این شهرستان می پردازد تا بازبان هنری ضمن ارائه مشکلات به مسئولین تلاش نماید رفتارهای ناصحیح در جامعه را اصلاح نماید.

مردم به تماشای آبداران نشستند، مسئولین غایب بودند!+تصاویرنمایش آبداران کاری از گروه هنری فردا با کارگردانی سید یاسر خالقی با هدفِ انتقال این پیام به جامعه که امروز الگوی مصرف آب در جامعه نیاز به تغییر دارد، توسط هنرمندان این گروه هنری نمایش داده شد و با استقبال پرشور مردمی همراه بود .

هنرمندان آبداران به زیبایی هرچه تمام تر به مخاطبین خود این پیام، که درست مصرف کنید تا همیشه مصرف کنید را رساندند و مورد تشویق چندین باره قرار گرفتند.

از پیام های دیگر نمایش امشب آبداران، این نکته بود که مسئولین برای حفظ روستاها تلاش و به تامین رفاه و آسایش مردمان روستاها اهمیت دهند.

هنرمندان آبداران با زبان هنری خود برای مسئولینی که ( هیچکدام از آنها حضور نداشتند) این پیام را داشتند، برای یک فرد روستایی ( کشاورز و دامدار ) زندگی بیشتر حولِ محورِ آب می چرخد و نوسانات در این حقِ طبیعی، تغییراتی را در رفتار او به وجود خواهد آورد، پس شما مسئولین بدانید یکی از راه‌های جلوگیری از مهاجرت کشاورز و دامدار روستایی به جوامع شهری، تهیه آب کافی و مناسب برای این گروه از جامعه است، نه اینکه شهر نشینان در ناز و نعمت و روستائیان به دلیل نداشتن این نیاز ترک دیار کنند.

امشب در لندهِ آبدران به نمایش گذاشته شد و حضور پرشور مردم از نقاط قابل توجه و عدم استقبال مسئولین (خصوصا مسئولین آبی شهرستان) با اینکه تبلیغات خوبی هم شده بود، قابل تامل بود .

لازم به توضیح است با اینکه تبلیغات خوبی در یکی دوروز گذشته برای اجرای این برنامه صورت گرفت، از میان مسئولین شهرستان لنده فقط رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشت و هنرمندان این گروه هنری از این عدم حمایت و همراهی مسئولین از برنامه های هنری گلایه داشتند.

مردم به تماشای آبداران نشستند، مسئولین غایب بودند!+تصاویرمردم به تماشای آبداران نشستند، مسئولین غایب بودند!+تصاویرمردم به تماشای آبداران نشستند، مسئولین غایب بودند!+تصاویرمردم به تماشای آبداران نشستند، مسئولین غایب بودند!+تصاویرمردم به تماشای آبداران نشستند، مسئولین غایب بودند!+تصاویرمردم به تماشای آبداران نشستند، مسئولین غایب بودند!+تصاویرمردم به تماشای آبداران نشستند، مسئولین غایب بودند!+تصاویرمردم به تماشای آبداران نشستند، مسئولین غایب بودند!+تصاویر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار