رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۳۷ طرح نیمه تمام در استان سمنان ، ۵۰۷ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
کد خبر: ۶۳۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ 22 July 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، بهروز اسودی در یکصد و پانزدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۶ و بمنظور رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار ، ۳۷ طرح نیمه تمام در استان ، ۵۰۷ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند که از این تعداد ۱۶ طرح مربوط به بخش صنعت و ۲۱ طرح نیز مربوط به بخش کشاورزی می باشد.
وی افزود : در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه ۵ طرح صنعتی جهت دریافت تسهیلات به ارزش ۵۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۹ نفر به بانکهای عامل معرفی شده اند.
وی گفت: : تاکنون ۸۹۰ واحد تولیدی استان از تسهیلات رونق تولید سال ۹۶ استفاده نموده اند که از این تعداد ۱۹۵ واحد صنعتی و ۶۹۵ واحد کشاورزی در مجموع ۵۴۵۲ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دستور دیگر کارگروه افزود: در این نشست مشکلات بانکی و مالیات سه واحد تولیدی پارس آلتون نیرو ، معدنی آریا سنگ و تعاونی چرم مهر پاسارگاد بررسی شد.
وی اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات ۶۰۱ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع ۱۴۴۹ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۷۰ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا می باشد.
بهروز اسودی با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه اذعان داشت: امور بانکی و تسهیلات ۴۵ در صدر مشکلات واحدهای تولید قرار دارد که حدود ۴۵درصد مصوبات کارگروه مربوط به آن می باشد که در این جهت و بمنظور تسهیل و تسریع در رفع موانع تولید و افزایش راندمان و اشتغال همکاری بیش از پیش بانکها را می طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار