کد خبر: ۶۳۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 23 July 2018
به گزارش تابناک سمنان،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان گفت: با هدف استفاده مطلوبتر از منابع آبی تلاش می شود تا مجتمع‌های گلخانه‌ای در این شهرستان ایجاد شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، علی آقا شاهی در نخستین جلسه هم اندیشی فرصت ها، تهدیدات، چالش‌ها و راهکارهای بخش کشاورزی که در دفتر کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان سمنان برگزار شد اظهار داشت: سمنان به علت قرار گرفتن در حاشیه کویر و همچنین خشکسالی‌های متناوب با کمبود منابع آبی مواجه است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان با اشاره بر ضرورت استفاده بهینه از منابع آبی در این شهرستان گفت: استفاده از کشت های متراکم و توسعه فضاهای گلخانه‌ای در مصرف بهینه منابع آبی بسیار مؤثر است و در این راستا طرح های توسعه و رونق شهرک ها و مجتمع‌های گلخانه‌ای در دستور کار قرار دارد.
شاهی با اشاره به ضرورت دستیابی به توسعه. پایدار در بخش کشاورزی گفت: دستیابی به توسعه پایدار نیازمند استفاده بهینه از منابع آبی و خاکی در همه بخش ها بویژه بخش کشاورزی است.
وی بر ضرورت انجام مطالعات در موضوعات مطرح شده بویژه طرح‌های استفاده بهینه از منابع آبی و خاک تأکید کرد و گفت: باید این طرح‌های اولیه در کارگروه تحلیل شود و پس از رفع نواقص احتمالی وارد فاز اجرایی شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این جلسه بر جذب نیروهای بسیجی فعال و عادی و همچنین برگزاری مراسم‌های عقیدتی ، سیاسی با استفاده از ظرفیت روحانیت تأکید شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار