کد خبر: ۶۳۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ 28 July 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز شنبه ششم مرداد ماه 97، مهندس دارایی مدیر عامل ومهندس شاهجویی معاون وی در شرکت مخابرات منطقه سمنان با دکتر دانایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست دکتر دانایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن خوش آمد گویی به مهندس دارایی و مهندس شاهجویی، بیان داشت: از همکاری خوب و مناسب شرکت مخابرات با این دانشگاه تشکر می نمایم و امیدوارم این همکاری‌ها منجر به توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت‌های فناوری دانشگاه گردد.
سرپرست دانشگاه، ادامه داد: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی باید همراه با توسعه تکنولوژی، فرهنگ سازی‌های لازم را نیز لحاظ نمایند. دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اعلام آمادگی می کند که در توسعه زیر ساخت‌های تکنولوژی و فرهنگ‌سازی استفاده از آن همکاری‌های لازم را داشته باشد.
مهندس دارایی مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه سمنان، ضمن تشکر و قدردانی از تعامل فی‌مابین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و شرکت مخابرات منطقه سمنان، گفت: با هدایت ارزشمند و مفید دکتر دانایی سرپرست دانشگاه و پیگیری‌های دلسوزانه مهندس همتیان مدیر آمار و فناوری اطلاعات این دانشگاه، دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اولین سازمان دولتی پیشرو در توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی استان و اولین دانشگاه در توسعه سرویس‌های wi-fi اول و تانوما در زیر ساخت‌های سلامت در بین دانشگاه‌های سراسر کشور، می باشد.
وی در این جلسه، گزارش دوساله همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شرکت مخابرات منطقه سمنان را ارائه کرد.
 لازم به ذکر است: خوابگاه های برادران سمنان و دامغان و همچنین بوستان و گلستان خواهران به سیستم فوق متصل می باشد و در روزهای آتی دانشکده پیراپزشکی سرخه  هم به سیستم فوق متصل می گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار