مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: اطمینان مردم به هلال احمر فرصتی مناسب برای معرفی خدمات و فعالیت های آن و برگ برنده هلال احمر است.
کد خبر: ۶۳۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 30 July 2018

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی سعادت نیا در جلسه هیئت مدیره این جمعیت با اشاره به مشکلات و مسائل اخیر استان اظهار کرد: اقبال ملی و همت استانی برای حل مشکلات و مسائل استان به وجود آمد و فرصت خوبی برای کاهش و یافتن راه حل برای آنها بود.

وی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال‌احمر خوزستان در بحران آب آبادان و خرمشهر و روستای ابوالفارس رامهرمز ادامه داد: حضور هلال احمر استان در این بحران ها و کمک به مردم موجب ایجاد اطمینان خاطر و اعتماد بیشتر مردم شد که فرصتی مناسب برای هلال احمر خوزستان و برگ برنده آن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: بحران های آب آبادان و خرمشهر و روستای ابوالفارس رامهرمز فرصت های خوبی برای خدمت به مردم و کاهش آلام آنها بودند.

حجت‌الاسلام سعادت نیا با بیان اینکه در بحث غرق شدگی انعکاس بیشتر مشکل سبب تخصیص امکانات بیشتر برای حل آن و کاهش تلفات جانی و مالی می شود، یادآور شد: مشکلاتی در استان هست و هیچ نهادی مثل هلال احمر نمی تواند در بحث تاب آوری کار و پیگیری کند.

وی در پایان بیان کرد: اگر بتوان این مسائل و بحث تاب آوری را در ستاد مدیریت بحران استان مطرح و پیگیری و امکاناتی را گرفت، شاهد کاهش مشکلات خواهیم بود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار