کد خبر: ۶۳۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 01 August 2018
به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 01:30 بامداد امروز حادثه تصادف و آتش‌ سوزی در بزرگراه شهید همت به سمت غرب، قبل از ورودی دهکده المپیک به سامانه 125 اعلام شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 74 و گروه نجات 19 این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
محمد فریادرس؛ افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید حین حرکت در بزرگراه همت به علت نامشخصی از مسیر خود منحرف شد، در مسیرتوقف اضطراری با یک دستگاه کامیونت خاور حمل اثاثیه منزل که متوقف بود، به شدت برخورد کرد و به صورت واژگون درآمد.
وی افزود: خودروی سواری پس از واژگونی به حالت سر و ته بر روی زمین و قسمت اتاق بارعقب کامیون قرار گرفت و سپس طعمه آتش‌سوزی شد.
فریادرس ادامه داد: هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه خودروی سواری آتش گرفته و شعله‌ها به اتاق بار کامیونت هم سرایت کرده بود همچنین راننده سواری تا ناحیه کمر از شیشه جلو این خودرو به بیرون و بر روی زمین افتاده و دچار سوختگی شدید شده بود.
این افسر آماده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده به سرعت اقدام به مهار شعله‌های سرکش آتش کردند، پس از ایمن‌سازی محل، اتاقک درهم پیچیده خودرو را با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی برش داده و پس از دسترسی به شخص محبوس شده، وی را از درون خودرو خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
فریادرس متذکر شد: متأسفانه پس از معاینه توسط عوامل اورژانس، مشخص شد راننده خودرو سواری جان خود را از دست داده است.
علت بروز این حادثه مرگبار درحال حاضر از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار