مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکزسامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و دولت (سامد) حضور یافت.
کد خبر: ۶۳۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 04 August 2018
به گکزارش تابناک سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکزسامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و دولت (سامد) حضور یافت.
گفتنی است: به منظور ارتباط با مردم استان سمنان در زمینه پاسخگوئی به درخواست ها و شکایات از طریق شماره تلفن ۱۱۱ ، مدیرعامل این شرکت  به دو مورد تلفن هاي مردمي پاسخگوئي کرد.
یادآور می شود: شماره سه رقمی ۱۱۱، یکی از راه های ارتباطی مردم با مديران استان سمنان است و براساس هماهنگي به عمل آمده از سوي اداره کل مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري سمنان، مسئولين در محل سامانه حضور پيدا کرده و نسبت به پاسخگوئي مردمي اقدام مي نمايند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در سوال احدی از شهروندان در خصوص جدول خاموشی های احتمالی بیان داشت: جدول مديريت اضطراري بار ، يک روز قبل و از طريق وب سايت اين شرکت قابل دسترسي بوده و مشترکان استان مي توانند اطلاعات لازم را اخذ نمايند.
سید محمد موسوی زاده در پاسخ به پرسش دیگری به محضر تماس گیرنده با این سامانه  در زمینه این که خاموشی ها تا چه زمانی ادامه دارد گفت: میزان خاموشی ها تابعی از ميزان دماي هوا و توليد نيروگاه ها و از طرفي ديگر مقدار مصرف مردم است که به صورت زنجيره اي به هم پيوسته مي باشند و پيش بيني ها براين است که تا پايان مردادماه اين موضوع ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار