مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از ثبت بیش از 12 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در تیرماه 97 خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 05 August 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر کل  حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از ثبت بیش از 12 میلیون  تردد در محورهای مواصلاتی استان در تیرماه 97  خبر داد.
احسان منصورکیایی با اشاره به اهمیت استان سمنان به لحاظ دارابودن یکی از شریانهای  مهم و پرترافیک کشور افزود : 
استان سمنان به لحاظ موقعیت جغرافیایی در طی سال علی الخصوص تعطیلات نوروزی و ایام تابستان از تردد بالايي در محورهاي ارتباطي برخوردار است .
ایشان افزود :بر اساس نتایج استخراج شده از 54 دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی، بیش از 12  میلیون خودرو درتیر ماه امسال از محورهای استان عبور کرده اند که در این بین محور شریف آباد – ایوانکی و بالعکس بیشترین تردد خودروها را در این مدت به خود اختصاص داده اند.همچنین وسایل نقلیه سنگین 23 درصد از کل تردد را در این مدت به خود اختصاص داده اند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان با اشاره به اینکه  مدیریت ترافیک و دریافت اطلاعات برخط تردد در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از دوربینهای نظارت ترافیکی، سیستمهای ترددشماری و دیگر سامانه های هوشمند انجام می گیرد  گفت: بیش از 23000 مورد تخلف رانندگی با استفاده از 59 سامانه های ثبت تخلف در تیر ماه  در جاده های استان ثبت شده و برای مرکز اجرائیات ناجا  ارسال شده است .
      وی در پایان اظهار داشت :هموطنان عزیز می توانند از امکانات جامع سامانه 141 برای مدیریت بهینه سفرهای خود  استفاده نمایند.     
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار