معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان::
به گزارش تابناک سمنان ،معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گزارشی از پرداخت کمک‌هزینه خرید جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان را در بهار سال جاری ارائه کرد.
کد خبر: ۶۳۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 05 August 2018
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، علی عرب، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی  به  نوعروسان و  نیازمندان متقاضی برای تهیه جهیزیه خدمات مشاوره فردی و گروهی قبل و بعد از ازدواج ارائه می‌شود افزود:کمیته امداد تلاش می‌کند با ارائه مشاوره خانواده در تحکیم بنیان و قوام زندگی مددجویان تحت حمایت این نهاد گام بردارد.
وی بابیان اینکه ۳۱ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دریافت کمک‌هزینه خرید جهیزیه در سه‌ماهه نخست امسال راهی خانه بخت شدند بیان کرد: ۲۴  هدیه ازدواج به فرزندان پسر خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و ۹ سری کمک‌هزینه جهیزیه برای ازدواج مجدد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان پرداخت‌شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان سقف کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان و بانوان تحت حمایت این نهاد را پنج میلیون تومان وهدیه ازدواج  پسران تحت حمایت را تا سقف سه میلیون تومان دانست و یادآور شد: ۱۴۶ میلیون تومان برای تهیه و کمک‌هزینه جهیزیه در سه‌ماهه نخست امسال هزینه شده است.
علی عرب  بابیان اینکه هشت هزار و ۴۷۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی«مستمری» این نهاد بهره‌مند می‌شوند یادآور شد: در بهار سال جاری پنج میلیاردو ۸۷میلیون تومان مستمری برای این عزیزان واریز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار