کد خبر: ۶۳۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 05 August 2018
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه ۱۴۱ هزار نفر از جمعیت استان سمنان معادل ۲۰ درصد در مناطق روستایی زندگی می‌کنند افزود: اما ۴۴ درصد از مددجویان استان سمنان معادل پنج هزار ۷۹۰ خانوار ساکن مناطق روستایی هستند که نگاه ویژه برای ایجاد اشتغال برای این مناطق در نظر گرفته‌شده است.
وی اعتبارات اشتغال سال جاری در قالب تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات روستایی و عشایری ۵۲ میلیارد و صد میلیون تومان دانست و افزود: ایجاد دو هزار و ۸۶ فرصت شغلی از محل این منابع برای مددجویان و افراد کم‌بضاعت در مناطق روستایی و عشایری در نظر گرفته‌شده است.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد تلاش می‌کند با ارائه آموزش و مشاوره‌های شغلی در ایجاد اشتغال پایدار گام بردارد خاطرنشان کرد: در سه‌ماهه نخست سال جاری بیش از دو هزار نفر از مددجویان استان سمنان مشاوره شغلی باهدف پایدارسازی اشتغال دریافت کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان پرداخت تسهیلات خوداشتغالی را یکی از راه‌های توانمندی مددجویان استان سمنان دانست و افزود: بیش از ۳۰۰ کارآفرین عرصه اشتغال با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد ایده خود را عملی و هم‌اکنون چندین نفر را مشغول به کارکردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار