مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه در کنکور سراسری امسال شاهد درخشش مطلوب دانش آموزان استان بودیم، گفت: رتبه‌های کمتر از دو هزار کنکور در استان ۱۱ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۶۴۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 12 August 2018
به گزارش تابناک سمنان ،محمد دستورانی بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری ضمن بیان اینکه تعداد رتبه‌های کمتر از دو هزار کنکور سراسری در استان ۱۱ درصد رشد داشت، بیان کرد: کسب رتبه‌های دوم رشته زبان انگلیسی و ۳۵ علوم انسانی توسط دانش آموزان تنها نمونه بارزی از درخشش آن‌ها در کنکور امسال به شمار می‌رود.
وی بابیان اینکه دانش آموزان استان سمنان در المپیادهای علمی نیز خوش درخشیدند، افزود: ۱۰۴ نفر از دانش آموزان به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور راه پیدا کردند که نشان می‌دهد در حوزه آزمون‌های علمی، مهارت دانش آموزان افزایش‌یافته است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه دانش آموزان این دیار نه‌تنها در مسابقات علمی و کنکور سراسری بلکه در همه عرصه‌های دیگر نیز موفقیت‌هایی را برای استان خلق کردند، ابراز داشت: کسب رتبه نخست مسابقات تفسیر قرآن کشور در بخش پسران و رتبه چهارم قرائت قرآن در بخش دختران برنامه موفقیت‌های دیگر دانش آموزان استان در عرصه دینی و مذهبی محسوب می‌شود.
دستورانی در ادامه تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی ماهر و فضای آموزشی دو مشکل عمده در بخش آموزش‌وپرورش استان سمنان به شمار می‌رود که انتظار است استانداری، دستگاه‌های ذی‌ربط و خیران برای جبران کمبود این سرانه آموزشی اقدام کنند تا بتوانیم با همکاری نهادها در ایجاد فضای آموزشی لازم برای این دانش آموزان شگفتی‌ساز نقش مهم ایفا کنیم.
وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند آموزش‌وپرورش و استانداری را در راستای ارائه دغدغه‌های دانش آموزان و اولیا بهتر یاری کنند تا بتوانیم با طرح موضوعات در خیل این شورا به بیان راهکارهای لازم برای حل مشکلات دانش آموزان بپردازیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار