معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر :
به گزارش تابناک سمنان ، معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر گفت: 31 دانش آموز از شهرستان مهدیشهر توانستند رتبه زیر 2 هزار را در کنکور 97 کسب کنند .
کد خبر: ۶۴۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 12 August 2018
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر، معاون آموزشی مدیریت  آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر گفت: 31 دانش آموز از شهرستان مهدیشهر توانستند رتبه زیر 2 هزار را در کنکور 97 کسب کنند .
وی با بیان اینکه کسب این رتبه ها در گروههای علوم ریاضی، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان خارجه می باشد، تصریح کرد: بهترین رتبه را آقای سید علی پاکزادیان در رشته علوم انسانی ( رتبه 58 کشوری ) کسب کرد .
سراج با تاکید بر اینکه از 31 دانش آموزی که رتبه زیر ۲ هزار را در کنکور به دست آوردند 16 نفر آنها از دبیرستان پاکزاد ،11 نفر از دبیرستان دخترانه اندیشه ، 2 نفر از دبیرستان ملاصدرا و 2 نفر از دبیرستان شهدای مهدیشهر می باشند .
معاون آموزشی مهدیشهر تاکید نمود که درخشش دانش آموزان دختر نسبت به سال گذشته بیشتر از پسران بوده و رتبه های زیر 2000 دبیرستان اندیشه از 6 نفر سال گذشته به 11 نفر و دبیرستان شهدا از یک نفر به دونفر افزایش یافته است.
وی گفت : در کنکور سال گذشته 23 نفر از دانش آموزان شهرستان مهدیشهر رتبه زیر 2 هزار را کسب کرده بودند که امسال با رشد 34 درصدی نسبت به سال گذشته به 31 نفر رسیدند .
در پایان بر خود لازم می دانم از زحمات مدیران محترم ، دبیران گرامی ، و تلاشهای دانش آموزان عزیز خالصانه و صمیمانه تشکر کنم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار