مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: کمبود اعتبارات و فضای آموزشی چالش مهم آموزش و پرورش استان سمنان است.
کد خبر: ۶۴۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 12 August 2018
به گزارش  اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان ، محمد دستورانی در شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان که در استانداری برگزار شد به کمبود فضای آموزش در استان اشاره کرد و اظهار داشت: کمبود فضای آموزشی یکی از مشکلاتی است که آموزش و پرورش استان با آن مواجه است و رفع این مشکل نیازمند همکاری دستگاه‌ها مربوط در این زمینه است.
وی با بیان اینکه خیران مدرسه ساز با آموزش و پرورش استان تعامل و همکاری مناسبی دارند از آنان خواست تا در ساخت فضاهای آموزشی این اداره کل را بیش از پیش یاری دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه خیران استان سمنان به بخش مدرسه‌ سازی نگاه ویژه‌ای دارند تصریح کرد: برای بهبود فضای تعلیم و تربیت باید به ساخت فضاهای آموزشی توجه ویژه‌ای شود تا دانش آموزان در فضایی مناسب به کسب علم و دانش بپردازند.
دستورانی با بیان اینکه بخشی از کمبود اعتبارات استان از طریق پیگیری های متعدد در حال رفع شدن است از افزایش میزان اعتبارات شهرستانی آموزش و پرورش خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه افزایش میزان اعتبارات شهرستانی اداره کل آموزش و پرورش با همکاری و کمک فرمانداران محقق شده است خاطرنشان کرد: تحقق این مهم می تواند آموزش و پرورش را برای ارائه خدمات بهتر یاری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار