مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان گفت: همزمان با هفته دولت ۸ پروژه گازرسانی در استان سمنان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۴۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 19 August 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان ، علیرضا شریفی نژاد گفت :این پروژه‌ها با صرف اعتبار 266 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.اجرای پروژه‌های گازرسانی در شهرستان‌های سمنان و سرخه ،احداث ایستگاه CGS به ظرفیت هشتاد هزار متر مکعب در روستاهای مؤمن‌آباد ، اتصال به خط انتقال 48 اینچ و خطوط تغذیه موجود در شهرستان سرخه ، گازدار کردن 4 واحد صنعتی و مرغداری شهرستان سمنان و 6 واحد صنعتی و مرغداری شهرستان سرخه ،گازرسانی به خوشه‌های صنعت و کشاورزی غرب سمنان را از دیگر پروژه‌های هفته دولت در شهرستان‌های سمنان و سرخه عنوان کرد  .
 وی گفت: در  پروژه گاز رسانی به خوشه های صنعت وکشاورزی غرب سمنان ،عملیات لوله‌گذاری به طول تقریبی 18 هزار و 406 متر و نصب و راه‌اندازی یک دستگاه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 10 هزارمتر مکعب در ساعت اجرایی می‌شود.
وی  گفت: همزمان با هفته دولت گازرسانی به خوشه‌های صنعت کشاورزی شرق استان سمنان در شهرستان‌های شاهرود و دامغان و همچنین گازرسانی به خط تغذیه، ایستگاه تقلیل فشار و شبکه روستای غزازان از توابع بیارجمند انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه گاز رسانی به روستای منصور کوه دامغان همزمان با هفته دولت انجام می‌شود تصریح کرد: اجرای این پروژه ملی از سال 96 آغاز شده و برای تجهیز و آماده سازی آن 4 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
شریفی‌نژاد توسعه شبکه شهرستان‌های آرادان روستای فروان منطقه خلخالیه، انجام عملیات خط تغذیه تقویتی سمنان ـ شهمیرزاد، گازرسانی به روستای فولاد محله از توابع شهرستان مهدی‌شهر را دیگر پروژه‌های گازرسانی استان سمنان در هفته دولت برشمرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار