اسماعیل مکرمی :
فرماندار گرمه در آیین بهره برداری متمرکز پروژه های این شهرستان به مناسبت هفته دولت گفت: تا پایان سال جاری صددرصد اراضی مستعد این شهرستان به سامانه های نوین آبیاری مجهز خواهد شد که در نوع خود یک رکورد در کشور محسوب می شود.
کد خبر: ۶۴۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 26 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، اسماعیل مکرمی خاطرنشان کرد: دهه فجر 96 در این شهرستان 38 طرح با هزینه 22 میلیارد تومان بهره برداری شد و امروز هم علاوه بر بهره برداری 40 طرح با هزینه 30 میلیارد تومان، عملیات اجرایی 3 طرح با اعتبار 8 میلیارد تومان آغاز می شود.
وی با افزودن این که صددرصد این شهرستان از نعمت گاز و برق برخوردار است، درصد پوشش شاخص آبرسانی شهرستان نیز در آتیه نزدیک به 97 درصد می رسد؛ ضمن این که نخستین شهرستان استان خواهیم بود که به زودی تحت پوشش صددرصدی برنامه های دیجیتال صداوسیما قرار می گیرد. وی ایجاد 6 مجتمع کشت گلخانه ای و 5 مجتمع بین راهی خدماتی و گردشگری و رونق بخشی به ناحیه صنعتی شهرستان را از برنامه های آتی برشمرد و گفت: تا پایان ماه جاری صددرصد سهمیه شهرستان از محل تسهیلات اعتباری طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری جذب خواهد شد که ایجاد اشتغال برای 350 نفر را در پی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار