جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری محتکر مواد غذایی و کشف 7 میلیارد و 700 میلیون ریالی مواد غذایی احتکار شده در شهرستان نکا خبر داد
کد خبر: ۶۴۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ 26 August 2018

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ"حسن مفخمی شهرستانی" ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع مواد غذایی و خشکبار توسط فردی در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی محل نگهداری اموال احتکار شده توسط متهم شدند .

سرهنگ مفخمی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس آگاهی به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و کارشناسان اداره صنعت ومعدن وتجارت، در بازرسی از محل مورد نظر انواع خشکبار و مواد غذایی شامل 270 بسته خرما ، 12 تن عدس کانادایی و 80 تن برنج کشف کردند .

مفخمی شهرستانی ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر 7 میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: پس از پلمب محل نگهداری کالاهای احتکار شده فرد محتکر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که هدف احتکار منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است، گفت: احتکار از جرائم عمدی است که نه تنها باعث اختلال در چرخه اقصادی و تولیدی کشور می شود بلکه موجب کاهش قدرت خرید مردم می شود .

وی در خاتمه به عزم راسخ پلیس در برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی کشور اشاره کرد و از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار