کد خبر: ۶۴۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 28 August 2018
به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، پس از جلسه طرح سوال از رئیس جمهور و توضیحات آقای روحانی در پاسخ به پرسش های 5 گانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی از نمایندگان درباره پاسخهای رئیس جمهور رای گیری شد.

در خصوص پاسخ رئیس جمهور به پرسش مربوط به کنترل قاچاق که با حضور 271 نفر رای گیری شد، نمایندگان رای مخالف دادند که به معنی قانع نشدن آنان است.

در ادامه از 271 نماینده حاضر در صحن علنی درباره توضیحات رئیس جمهور در خصوص استمرار تحریم های بانکی با گذشت بیش از دو سال رای گیری شد که نمایندگان مردم از پاسخ آقای روحانی به این پرسش قانع شدند.

همچنین درباره پرسش سوم مبنی بر اینکه در دولت تدبیر و امید برای کاهش بیکاری اقدام شایسته ای انجام نشده است با حضور 273 نماینده به طور مجزا رای گیری شد که نمایندگان رای مخالف دادند و از پاسخ رئیس جمهور قانع نشدند.

همچنین درباره علت رکود اقتصادی شدید و چندین ساله در دولت های یازدهم و دوازدهم با وجود وعده های مکرر در خصوص عبور از رکود رای گیری شد که نمایندگان از توضیحات رئیس جمهور در این باره نیز قانع نشدند.

پنجمین پرسش از رئیس جمهور درباره افزایش شتابان نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی بود که از 272 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس درباره توضیحات آقای روحانی رای گیری شد که نمایندگان از پاسخ رئیس جمهور به این پرسش نیز قانع نشدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار