کد خبر: ۶۴۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 28 August 2018
به گزارش جام جم آنلاین از ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی روز سه شنبه افزود: به منظور فراهم کردن زمینه استفاده از همه فرزندان ایثارگران از تسهیلات کسر خدمت بنا به توافق به انجام رسیده میان مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح به ازای هر درصد جانبازی هر ماه اسارت و هر ماه رزمندگی 12 روز کسر خدمت به فرزندان ایثارگران تعلق می گیرد که ضوابط اجرایی این مقررات به نیروهای مسلح ابلاغ شده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: فرآیند اخذ گواهی و ثبت کسر خدمت برابر روال گذشته است بدین ترتیب که رزمندگان ارتش برای دریافت گواهی مربوط باید به یگانهای محل خدمت خود در نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی و رزمندگان سپاه و بسیجیان رزمنده نیز به سپاه های استانی و سازمان بسیج مراجعه کنند.

سردار کمالی اظهار داشت: رزمندگان نیروی انتظامی نیز باید به یگان های انتظامی استانها و جانبازان و آزادگان هم به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنند.

وی گفت: مصوبه قبلی در خصوص معافیت فرزندان رزمندگان دارای 28 و 29 ماه سابقه که در حال اجرا است تا سقف 20 هزار نفر پیش بینی شده برای سال 96 به قوت خود باقی است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: کسر خدمت صرفا به کارکنان وظیفه غیر غایب که اشتغال به خدمت دارند تعلق می گیرد بنابراین کارکنان وظیفه هنگام مراجعه به مبادی ذکر شده باید گواهی اشتغال از محل خدمت با برگ اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار