در ششمین روز از هفته دولت:
در ششمین روز از هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان محلی ۱۱ طرح برق رسانی در آبادان افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 30 August 2018

روز گذشته پروژه هایی شامل ایجاد سه هزار و ۱۲ متر برق فشار متوسط، ۱۰ هزار و ۵۱۱ متر برق فشار ضعیف، نصب ۲۰ دستگاه ترانس برق و ۶۷۶ دستگاه پایه برق با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال با حضور مسئولان محلی در آبادان افتتاح شد.

رئیس برق ناحیه جنوب در این مراسم گفت: از ابتدای سال گذشته عملیات اجرایی ۲۳ میلیارد تومان پروژه را آغاز کردیم که برخی از آنها در مناسبت های مختلف گذشته، افتتاح شدند و بخشی دیگری از پروژه ها که شامل این ۱۱ پروژه می شود، پس از اجرا و تکمیل به بهره برداری رسیدند.

اکبر ناصری افزود: پیش بینی می شود تا در سال جاری عملیات اجرایی ۳۳ میلیارد تومان پروژه آغاز شود که از این میزان ۲۰ میلیارد تومان در پروژه احمدآباد هزینه خواهد شد.

به گفته وی پروژه هایی که امسال عملیات اجرائی آنها آغاز می شود، تا سال آینده آماده بهره برداری خواهند شد.

در ادامه این مراسم نیز سرپرست فرمانداری آبادان با اشاره به اینکه مردم مطمئن باشند و بدانند که مسئولان برای رفع بیکاری در شهرستان در تلاش هستند، گفت: قول می دهیم تا در سال آینده پروژه های بیشتری را به مردم معرفی کنیم.

سید زین العابدین موسوی افزود: از تمامی دستگاه های اجرایی آبادان که با تلاش خود زمینه افتتاح ۴۲ پروژه با بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار را در هفته دولت فراهم کردند، قدردانی می کنم.

وی اظهار کرد: امید می رود تا پروژه های افتتاح شده بتواند بخشی از مشکلات شهروندان را رفع کند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار