کد خبر: ۶۵۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 02 September 2018

پس از آنکه اسفندیار رحیم مشایی مدعی شدکیفرخواست را نخوانده است، قاضی گفت: کیفرخواست را برای شما آورده‌اند؛ اما از پذیرش آن استنکاف کرده اید اسناد آن موجود است.

دومین جلسه علنی رسیدگی به اتهامات اسفنیدار رحیم مشایی ساعتی قبل با حضور نمایندگان رسانه‌ها از جمله، خبرگزاری صدا و سیما، خبرگزاری تسنیم، شبکه خبر، باشگاه خبرنگاران جوان و ایسنا برگزار شد.

گزارش تسنیم از دادگاه، قاضی غضنفرآبادی/ متهم وکلای خود را به دادگاه معرفی نکرده/مشایی: اجازه نداده‌اند وکلایم را ملاقات کنم/قاضی:شما روز چهارشنبه با وکلای خود دیدار داشتید و می‌توانستید این ملاقات را 4 ساعت هم ادامه دهید و این در حالی است که وکلای شما هنوز قرارداد جدید وکالت را به دادگاه ارائه نداده‌اند/مشایی بدون اینکه به این بخش از اظهارات قاضی جواب دهد، دوباره مدعی شد که "کیفرخواست را نخوانده‌ام/قاضی:کیفرخواست را برای شما آوردند اما خودتان از خواندن آن خودداری کردید، اسناد این موضوع هم موجود است.

سوالاتی که مشایی هیچ پاسخی به آن‌ها نمی‌دهد

گزارش باشگاه خبرنگاران از دومین جلسه دادگاه اسفندیار رحیم مشایی/ قاضی غضنفرآبادی:آقای مشایی چرا می‌خواستید جیسون رضاییان را ببینید؟، پانته‌آ فیوزی و آزیتا شفازند چه کسانی هستند؟، چرا روز چهارشنبه کیفرخواست را نگرفتید؟، ارتباط خود با جاسوسان انگلیس و اسرائیل را توضیح دهید، لیلا زند چه ارتباطی با انگلیس داشت؟، سرویس امنیتی انگلیس چرا به شما گفت: فرآیند استفاده از بدنه اجتماعی اصلاح طلبان را تئوریزه کنید؟رئیس دادگاه به متهم: شما دنبال ریاست جمهوری از طریق جریان نفاق و کشور‌های کانادا و انگلیس بودید. بهانه‌جویی و با این کار به خود ظلم می‌کنید./مشایی: می‌خواهم با کت و شلوار از خودم دفاع کنم/قاضی غضنفرآبادی: آقای مشایی اینجا سفارت انگلیس نیست، اینجا دادگاه است/ شما و آقای بقایی چه تفاوتی با سایر مردم دارید که خود را تافته جدا بافته می‌دانید/مشایی: دادگاه صلاحیت ندارد/رئیس دادگاه: شما بر اساس قانون می‌توانید نسبت به صلاحیت دادگاه معترض شوید، اما تشخیص آن به عهده دادگاه است/با توجه به عدم استمهال، آخرین دفاع از متهم اخذ و دادگاه ختم رسیدگی را اعلام و رای دادگاه در وقت مقتضی صادر خواهد شد.
 
گزارش ایسنا از دومین جلسه دادگاه اسفندیار رحیم مشایی/ مشایی امروز هم پیشنهاد دادگاه برای مهلت یک ماهه جهت قرائت کیفرخواست و معرفی وکیل را نپذیرفت/نهایتا با اخذ آخرین دفاعیات ، ختم رسیدگی به این پرونده اعلام و مقرر شد که رای در مهلت قانونی صادر شود.
 
گزارش میزان از دومین جلسه رسیدگی به اتهامات مشایی/ قاضی دستور داد سند استنکاف مشایی از پذیرش کیفرخواست راروی نمایشگر نشان دهند، اما مشایی روی خود را برگرداند/ قاضی دادگاه: اقای مشایی به کیفرخواست دسترسی داشتید، اما ان را نگرفتید... ما هیچ اصراری به محکومیت شما نداریم شما چرا به محکومیت خود اصرار دارید؟... اقای مشایی می‌خواهید دادگاه را برای یک ماه دیگر تشکیل دهیم کیفرخواست را مجددا بفرستیم و وکیل خود را معرفی کنید؟... اقای مشایی نفع شما در اینست که از خود دفاع کنید... اقای مشایی درخواست کند وقت را تمدید می‌کنیم تا از خود دفاع کند، اما این را نمی‌خواهد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :