کد خبر: ۶۵۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 02 September 2018
به گزارش جام جم آنلاین جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه قانون اساسی برای هر نهادی بر اساس وظایفی که به او محول شده اختیاراتی را قرار داده، گفت: قانون اساسی و وقوانین مادر تاکید دارند در راستای عمل به وظیفه هر دستگاهی باید از اختیاراتش استفاده کند، بنابراین مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به رویکرد قانونی و وظایف نظارتی خود سوال از رئیس جمهور را در دستور کار خود قرار داد.
وی با اشاره به شرایط حساس کشور در منطقه و رویکرد قدرت های بزرگ نسبت به جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امیدواریم که سوال بر مبنای کار کارشناسی باشد و بتواند بخشی از وظایف رئیس جمهور را که معطل مانده و یا خدای ناکرده کُند پیش می رود و یا انحرافی درآن دیده می شود به مسیر اصلی خودش بازگرداند.
این نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی افزود: سوال برای فهم بیشتر جامعه بود تا بدانیم منشا و مولد نگرانی و دغدغه ها چیست .
وی با بیان اینکه در بسیاری از پارلمانهای جهان از مقامات کشورها سوال می شود و حتی درگیریهایی را شاهد هستیم یادآورشد: جامعه ما به رشد و بالندگی رسیده و مبنا قانون است لذا نباید نگران چیزی باشیم و چه بخواهیم و نخواهیم همه شان و شوکت جامعه را رعایت می کنند. اما عده ای هستند که تعبیرها و برداشت های خود را از شرایط خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار