نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف صحبت‌هایی که عنوان می‌شود نمایندگان مجلس در این شرایط حساس کشور به تعطیلات نرفته‌اند، بلکه به مدت دو هفته در حوزه‌های انتخابیه به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 09 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، سید قاسمی جاسمی در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه با اشاره به صحبت‌هایی که درباره به تعطیلات رفتن نمایندگان مجلس مطرح شده، اظهار کرد: ما در مجلس تعطیلی نداریم و نمایندگان مجلس به مدت دو هفته در حوزه‌های انتخابیه خود خواهند بود و به امور مردم رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام محرم، هیات‌های مذهبی توقع دارند نمایندگان مجلس با حضور در هیات‌ها در کنار مردم باشند.

جاسمی سپس به نزدیک شدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: در شرایطی که در زمان جنگ هیچ امکاناتی در اختیار ایران نبود و از آن سو عراق به خوبی از سوی دیگر کشورها تجهیز شده بود، اما به خوبی در جنگ ایستادگی کردیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه صدام برنامه‌ریزی کرده بود دو روزه به دروازه تهران برسد و به نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران آسیب برساند، خاطرنشان کرد: با همدلی که بین مردم وجود داشت و مدیریت خوب فرماندهی کل قوا توانستیم در برابر دشمن بایستیم و حتی یک وجب از خاک کشور ما نیز اشغال نشد.

جاسمی گفت: اکنون نیز با گذشت حدود 30 سال از زمان جنگ، جمهوری اسلامی ایران به لحاظ سیستم‌های دفاعی و پدافندی آنقدر قوی شده که مرزهای دفاع ما به سواحل مدیترانه رسیده و در منطقه نفوذ و قدرت خوبی داریم.

وی همین قدرت ایران را زمینه هراس دشمنان دانست و یادآور شد: با این وجود دشمن دیگر جنگ علیه ایران را آزمون نخواهد کرد، زیرا می‌داند که با برخورد نظامی نمی‌تواند با ایران مقابله کند.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از شرایط حساس کنونی کشور هم یاد کرد و گفت: در ایران هیچ کمبودی نداریم و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی در کشور وجود دارد. برای بهبود وضعیت کنونی کشور نیازمند تدبیر و برنامه‌ریزی هستیم تا این قطعات پازل به خوبی در کنار هم چیده شود.

وی یادآور شد: با وجود همه مشکلاتی که داریم ایران اکنون نیز شرایط بدی ندارد و اقتصاد هجدهم جهان است.

این نماینده مجلس در ادامه خواستار ارائه خدمات بهتر به مردم در شرایط کنونی کشور شد و تاکید کرد: بهترین کاری که اکنون می‌توانیم برای مردم انجام دهیم، تکریم ارباب رجوع است.

جاسمی گفت: عمده این مسئولیت بر عده دهیاران، بخشداران و مدیران شهرستان‌ها است که سرپنجه کارهایی اجرایی با کمترین امکانات هستند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار