حسین بقایی مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت سپیدان گفت: در بازرسی‌های کارشناسان بهداشت محیط از مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی به این مرکز، اخطار ۴۸ ساعته تعطیلی داده شده بود که بعد از مهلت تعیین شده، به دلیل رفع نکردن نواقص بهداشتی به دستور دادستان شهرستان، تعطیل شد.
کد خبر: ۶۵۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 09 September 2018

تابناک فارس به نقل از راک نیوز: حسین بقایی مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت سپیدان گفت: در بازرسی‌های کارشناسان بهداشت محیط از مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی به این مرکز، اخطار ۴۸ ساعته تعطیلی داده شده بود که بعد از مهلت تعیین شده، به دلیل رفع نکردن نواقص بهداشتی به دستور دادستان شهرستان، تعطیل شد.

وی افزود: این واحد صنفی به علت عرضه مواد غذایی فاسد، نگهداری مواد غذایی در ظروف غیر بهداشتی، نداشتن کارت تندرستی و گواهینامه آموزش بهداشت، دمای نامناسب یخچال نگهداری مواد غذایی و بی توجهی به توصیه‌ها و اخطار‌های بازرسان بهداشت محیط، برابر قانون، متخلف شناخته و تعطیل شد.

بقایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل بهداشتی از سوی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مبنی بر رعایت نکردن موازین بهداشتی و عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی، مراتب را به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.

شهرستان سپیدان در فاصله ۷۶ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار